Logo szkoły

67-222 Jerzmanowa

ul. Obiszowska 25

Tel: 724-846-572

Luty: Co już umiemy w tym miesiącu w grupie 3, 4 latków.

I tydzień: Baśnie, bajki, bajeczki

II tydzień: Wspaniałe zabawy na śniegu

III tydzień: Tajemnice kosmosu

IV tydzień: W dziecięcym laboratorium

V tydzień: Zwierzęta sprzed milionów lat

 

Umiejętności dziecka:


-bawi się zgodnie z innymi dziećmi

-dorysowuje elementy bałwanka

-rozpoznaje zimowe krajobrazy

-wypowiada się na forum grupy

-słucha poleceń

-zauważa zmiany pogodowe

-stara się prawidłowo posługiwać się kredkami

-odkłada zabawki po skończonej zabawie

-używa zwrotów grzecznościowych

-wie jak wygląda gwiazdka śniegowa

-łączy klejem paski papieru i maluje je białą farbą

-wspólnie z innymi lepi bałwana

-reaguje na polecenia

-przelicza w zakresie dostępnym dzieciom

-sprząta po skończonej zabawie

-rozpoznaje zwierzęta i wskazuje największe

-przelicza liczebnikami

-jest spostrzegawcze

-tworzy pary zwierząt

-samodzielnie próbuje się przebierać 

-łączy w pary pingwiny

-odkłada zabawki na miejsce

-szanuje prawa innych w zabawie

-słucha uważnie opowieści słownej

-odgaduje zagadki

-słucha uważnie piosenki

-uczy się fragmentów piosenki na pamięć

-chętnie i często spaceruje

-jest odporne na choroby 

-sprawnie czworakuje

-rozumie, że złe zachowanie niesie ze sobą konsekwencje 

-bawi się zgodnie z innymi

-zapamiętuje miejsce i położenia zabawki

-rozpoznaje i nazywa niektóre zwierzęta polarne

-odpowiada na pytania

-śpiewa piosenkę

-wypowiada się na forum grupy

-śpiewa piosenkę

-samodzielnie organizuje sobie zabawę

-bawi się zgodnie z innymi dziećmi

-wypowiada się na forum grupy

-naśladuje ruchy i głosy zwierząt

-stara się prawidłowo posługiwać się kredkami

-odkłada zabawki po skończonej zabawie

-używa zwrotów grzecznościowych

-chętnie uczestniczy w zabawie

-wie jak wygląda lew

-stempluje korkiem grzywę lwa

-dba o estetykę pracy

-rzuca śnieżkami do celu

-reaguje na polecenia

-łączy w pary

-przelicza w zakresie dostępnym dzieciom

-sprząta po skończonej zabawie

-składa obrazek z części w całość

-segreguje wg koloru i gatunku, przelicza

-samodzielnie próbuje się przebierać 

-czworakuje w zabawie

-rysuje po śladzie

-szanuje prawa innych w zabawie

-jest sprawne manualnie  i lepi z plasteliny

-słucha uważnie piosenek

-odtwarza rytmiczne teksty

-chętnie i często spaceruje

-przestrzega ustalonych zasad

-rozumie, że należy sprzątać zabawki   

-bawi się w sposób bezpieczny

-prawidłowo wypowiada zgłoski

-rozpoznaje i nazywa zwierzęta

-prawidłowo formułuje wypowiedzi

-jest sprawne ruchowo

-wykonuje ćwiczenia oddechowe

-używa zwrotów grzecznościowych

-bawi się zgodnie z innymi dziećmi

-interesuje się kosmosem

-chętnie ćwiczy w parze

-słucha uważnie innych

-wypowiada się na forum grupy

-słucha poleceń

-w sposób bezpieczny porusza się po chodniku

-stara się prawidłowo posługiwać się kredkami

-używa zwrotów grzecznościowych

-słucha zagadki i wierszyka